Kære bruger TDC melder, at fejlen er løst og normal drift er genoprettet på hele deres netværk.
Vi anser derfor problemet som værende løst. TDC er igang med at undersøge årsagen til nedbruddet.
Vi beklager de gener det har medført.
Venlig hilsen Flexfone Support 86515151
Posted Nov 28, 2024 - 19:42 CET
Update
Kære bruger
TDC har desværre endnu ikke løst fejlen med store udfordringer på opkald via TDC's netværk og arbejder fortsat på en løsning.
Vær opmærksom på, at nyeste melding fra TDC's side er, at man kan have problemer med at ringe 112 også. For at kunne ringe 112 mens problemet er aktuelt, skal man enten fjerne simkortet fra sin mobil, eller deaktivere eSIM, såfremt man ikke har et fysisk simkort.
Nogle kunder oplever problemer med at kunne besvare og modtage opkald. Vi arbejder på at finde årsagen til dette og få det løst. Vi beklager de gener der opleves.
Næste status opdatering kl 13.00
Mvh Flexfone
Posted Nov 28, 2024 - 11:45 CET
This incident affected: Telefoni (Mobil, Fastnet).