Problemer med opkald

Incident Report for Flexfone

Resolved

Kære bruger
TDC melder, at fejlen er løst og normal drift er genoprettet på hele deres netværk.

Vi anser derfor problemet som værende løst. TDC er igang med at undersøge årsagen til nedbruddet.

Vi beklager de gener det har medført.

Venlig hilsen
Flexfone Support
86515151
Posted Nov 28, 2024 - 19:42 CET

Update

Kære bruger

TDC har desværre endnu ikke løst fejlen med store udfordringer på opkald via TDC's netværk og arbejder fortsat på en løsning.

Vær opmærksom på, at nyeste melding fra TDC's side er, at man kan have problemer med at ringe 112 også.
For at kunne ringe 112 mens problemet er aktuelt, skal man enten fjerne simkortet fra sin mobil, eller deaktivere eSIM, såfremt man ikke har et fysisk simkort.

Se evt. opdateringer fra TDC på denne side:
https://tdc.dk/kundeservice/driftsinformation/

Ny status: Senest kl. 20:00

Vi beklager de gener det medfører.

Venlig hilsen
Flexfone Support
86515151
Posted Nov 28, 2024 - 15:53 CET

Update

Kære bruger

TDC arbejder fortsat på at løse fejlen med sporadiske udfordringer på opkald via TDC's netværk.

Se evt. opdateringer fra TDC på denne side:
https://tdc.dk/kundeservice/driftsinformation/

Ny status: Senest kl. 16:00

Vi beklager de gener det kan medføre.

Venlig hilsen
Flexfone Support
86515151
Posted Nov 28, 2024 - 14:24 CET

Update

TDC er stadig igang med fejlretning. Vi udsender en ny status kl 14.30.

Se evt. opdateringer fra TDC på denne side:
https://tdc.dk/kundeservice/driftsinformation/

Vi beklager de gener der opleves som følge af dette.

Mvh
Flexfone support
Posted Nov 28, 2024 - 13:15 CET

Identified

Vi kan se at fejlen ligger hos TDC, og kan oplyse at de arbejder på at løse problemet hurtigst muligt.

Se evt. opdateringer fra TDC på denne side:
https://tdc.dk/kundeservice/driftsinformation/

Vi beklager de gener dette giver.

Mvh
Flexfone kunderservice
Posted Nov 28, 2024 - 12:04 CET

Investigating

Nogle kunder oplever problemer med at kunne besvare og modtage opkald. Vi arbejder på at finde årsagen til dette og få det løst. Vi beklager de gener der opleves.

Næste status opdatering kl 13.00

Mvh
Flexfone
Posted Nov 28, 2024 - 11:45 CET
This incident affected: Telefoni (Mobil, Fastnet).