Udfordringer med TDC's mobilnet
Incident Report for Flexfone
Resolved
Kære bruger


Vi har nu overvåget løsningen på udfordringerne med TDC NETs mobilnetværk nøje.

Vi har ikke oplevet udfordringer siden og slutafmelder hermed sagen.

Hvis du, mod forventning, fortsat måtte opleve udfordringer, er du velkommen til at kontakte os på tlf: 86515151

Vi beklager de gener det har medført.


Venlig hilsen
Flexfone Support
Posted Dec 12, 2022 - 15:30 CET
Monitoring
Kære bruger


Udfordringen med mobilopkald på TDC Net's mobilnetværk er nu løst og alt virker igen som det skal.

Vi overvåger fortsat løsningen, inden vi kommer med en endelig slutafmelding.

Hvis du, mod forventning, fortsat oplever udfordringer, er du velkommen til at kontakte os på tlf: 86515151

Vi beklager de gener det har medført.


Venlig hilsen
Flexfone Support
Posted Dec 12, 2022 - 13:36 CET
Identified
Kære bruger


Vi begynder nu at se flere og flere kald der kommer igennem, men der kan stadig opleves udfordringer med at ringe og modtage kald fra enkelte operatører.

Vi overvåger fortsat situationen nøje og holder jer løbende opdateret.

Ny status: Senest kl. 14:00


Venlig hilsen
Flexfone Support
Posted Dec 12, 2022 - 13:11 CET
Update
Kære bruger


Der er fortsat udfordringer med at foretage og modtage opkald på TDC NETs mobilnetværk.

Der arbejdes stadig på højtryk hos TDC for at få løst fejlen.

Vi sørger for, at holde jer løbende opdateret.

Ny status: Senest kl. 14:00

Vi beklager de gener det medfører.


Venlig hilsen
Flexfone Support
Posted Dec 12, 2022 - 12:52 CET
Update
Kære bruger


Vi bekræfter hermed, at fejlen er fundet og skyldes nedbrud i TDC Net's mobilnetværk.

Nogle mobilopkald virker nu fra Flexfone til Flexfone, TDC's net til Flexfone, samt Flexfone til eksterne (3, Telia, Telenor osv.)
Der er stadig udfordringer på kald fra eksterne til Flexfone mobiler.
Derudover oplever TDC Erhverv og andre operatører der benytter deres netværk, også store udfordringer.

Vi sørger fortsat for, at holde jer løbende opdateret.

Ny status: Senest kl. 13:00

Vi beklager de gener det medfører.


Venlig hilsen
Flexfone Support
Posted Dec 12, 2022 - 11:41 CET
Investigating
Kære bruger


Man kan i øjeblikket opleve udfordringer med opkald på mobiltelefoni.

Vi er i samarbejde med TDC i fuld gang med at undersøge årsagen og sørger for at holde jer løbende opdateret.

Ny status: senest kl. 12:00

Vi beklager de gener det kan medføre.


Venlig hilsen
Flexfone Support
Posted Dec 12, 2022 - 11:12 CET
This incident affected: Telefoni (Mobil).