Udfordringer med registrering af enkelte bordtelefoner

Incident Report for Flexfone

Resolved

Kære bruger


Udfordringen er nu løst og registrering af telefoner fra Yealink's T4-serie er nu aktiv igen.

Det kan være, at det er nødvendigt at genstarte telefonen fysisk, ved at slukke og tænde for strømmen, for at igangsætte registreringen.

Vi beklager de gener det kan have medført.


Venlig hilsen
Flexfone Support
86515151
Posted Aug 20, 2025 - 09:04 CEST

Identified

Kære bruger


Man kan i øjeblikket opleve udfordringer med registrering af bordtelefoner fra Yealink, hvis den er fra T4-serien (eksempelvis Yealink T46G)

Vi er opmærksom på udfordringen og arbejder på en løsning hurtigst muligt.

Ny status: Senest kl. 10:00

Vi beklager de gener det kan medføre.


Venlig hilsen
Flexfone Support
86515151
Posted Aug 20, 2025 - 08:37 CEST
This incident affected: Telefoni (Fastnet).