Problemer med Myfone.dk og PBXadmin
Incident Report for Flexfone
Resolved
Kære bruger


Vi har siden sidste udmelding igår, holdt skarpt øje med stabiliteten af løsningen på udfordringerne med Myfone.dk og PBXadmin.
Vi har i den sammenhæng ikke oplevet fejl siden, og klarmelder hermed fejlen som værende løst.

Årsagen til udfordringerne, var en unormalt høj load på vores servere.

For at gøre hvad vi kan for at sikre det ikke sker i fremtiden, har vi blandt andet adskilt Myfone.dk og PBXadmin, så de nu ligger på hver sin server.
Derudover har vi tilføjet flere ressourcer til håndtering af load i fremtiden, indført endnu mere overvågning af vores systemer og andre forbedringer.


Vi beklager de gener det kan have medført.


Venlig hilsen
Flexfone Support
Posted Sep 23, 2022 - 10:48 CEST
Monitoring
Kære bruger


Myfone.dk og PBXadmin kører igen.

Vi arbejder på at identificere årsagen og derefter lave eventuelle forbedringer, så vi gør hvad vi kan for at undgå lignende udfordringer i fremtiden.

Vi holder fortsat skarpt øje med stabiliteten af løsningen, inden vi laver en endelig klarmelding.

Hvis du, mod forventning, fortsat oplever udfordringer, anbefaler vi at man trykker Ctrl+F5 og prøver igen.
Fejler det fortsat, er du meget velkommen til at kontakte os.

Vi sørger for at holde jer løbende opdateret.

Vi beklager de gener det har medført.


Venlig hilsen
Flexfone Support
86515151
Posted Sep 22, 2022 - 10:49 CEST
Update
Kære bruger


Der stadig problemer med at benytte Myfone.dk, samt PBXadmin.

Myfone App'en fungerer, så man har mulighed for, at tilmelde andre enheder til sine køer på Myfone gennem app'en, mens fejlen står på.

Vi er fortsat i fuld gang med at løse problemet.

Nyt status inden kl. 11:30

Vi beklager de gener I måtte opleve.


Med venlig hilsen
Flexfone A/S
86515151
Posted Sep 22, 2022 - 10:26 CEST
Investigating
Kære bruger

Vi oplever i øjeblikket driftsmæssige fejl, som kan påvirke funktionaliteten på din Flexfone løsning.

Hvad er påvirket:
Myfone.dk, Myfone APP og PBXadmin

I øjeblikket kan der være problemer med at benytte Myfone.dk, Myfone APP samt PBXadmin.

Vi er i fuld gang med at løse problemet.

Nyt status inden kl. 10:30

Vi beklager de gener I måtte opleve, og arbejder på højtryk for at få det løst.

Med venlig hilsen
Flexfone A/S
86515151
Posted Sep 22, 2022 - 09:25 CEST
This incident affected: Myfone (Myfone.dk, Myfone app).