Periodiske udfordringer med livemiljøet

Incident Report for Flexfone

Resolved

Kære bruger


Vi har nu nøje overvåget løsningen og alt fungerer fortsat som det skal.

Vi slutafmelder hermed fejlen som løst og beklager de gener den kan have medført.


Venlig hilsen
Flexfone Support
86515151
Posted May 16, 2023 - 11:07 CEST

Monitoring

Kære bruger


De periodiske udfordringer på livemiljøet er nu løst og alt kører igen stabilt.
Årsagen til de periodiske udfordringer var en fejl i noget hardware, som nu er isoleret så det ikke påvirker stabiliteten.

Hvis du, mod forventning, fortsat måtte opleve udfordringer, er du velkommen til at kontakte os på 86515151 eller kundeservice@flexfone.dk

Vi overvåger løsningen nøje, inden en endelig slutafmelding og beklager de gener det kan have medført.


Venlig hilsen
Flexfone Support
86515151
Posted May 16, 2023 - 09:13 CEST

Investigating

Kære bruger


Nogle kan i øjeblikket opleve periodiske problemer på vores livemiljø.
Det betyder at man kan opleve periodiske udfordringer på henholdsvis Myfone.dk, Myfone app og Wallboard.

Vi arbejder på højtryk for at få det løst og sørger for at holde jer løbende opdateret.

Ny status: Senest kl. 10:00

Vi beklager de gener det kan medføre.


Venlig hilsen
Flexfone Support
86515151
Posted May 16, 2023 - 08:52 CEST
This incident affected: Myfone (Myfone.dk, Myfone app).