TDC melder nu, at fejlen er løst fra deres side. De overvåger fortsat løsningen. Vi oplever ikke længere fejl på vores forbindelser og klarmelder derfor denne driftsmeldning.
Skulle du, mod forventning, opleve udfordringer er du velkommen til, at kontakte os.
Mvh Flexfone support 86515151
Posted Aug 08, 2025 - 12:18 CEST
Monitoring
Kære kunde Det ser ud til at TDC har løst problemet og der igen er internetforbindelse.
Skulle der forsat opleves problemer med forbindelsen kan det prøves, at genstarte routeren og evt eget udstyr.
Vi beklager meget de gener det har medført.
Med venlig hilsen Flexfone kundeservice
Posted Aug 07, 2025 - 07:31 CEST
Update
Kære kunde TDC har lokaliseret kabelbrudet og har tilkaldt gravehold samt flere teknikkere. De har arbejdet hele natten og er stadig igang.
Ny opdatering følger kl 09:00
Vi beklager generne dette medfører.
Mvh Flexfone kundeservice
Posted Aug 07, 2025 - 06:56 CEST
Update
Kære kunde
TDC er stadig igang med fejlretning. Der er et kabelbrud som TDC arbejder på højtryk på at løse.
Vi forventer at fejlen bliver løst snarest.
Næste opdatering torsdag morgen kl 07:00
Vi beklager de gener dette medfører.
Mvh Flexfone kundeservice
Posted Aug 06, 2025 - 21:06 CEST
Update
Kære kunde TDC er igang stadig igang med fejlretning, og sagen har højeste prioritet.
Ny status kommer kl ca 21:00
Vi beklager de gener dette medfører.
Med venlig hilsen Flexfone kundeservice
Posted Aug 06, 2025 - 18:55 CEST
Identified
Kære kunde Vi oplever i øjeblikket problemer med internettet over hele landet. Fejlsøgning er i gang hos TDC.