Udfordringer med manglende lyd og afbrudte kald på mobil
Incident Report for Flexfone
Resolved
Kære bruger


TDC har siden i aftes meldt fejlen på deres netværk løst, og vi har holdt øje med stabiliteten siden.
Da vi ikke har oplevet flere fejl siden sidste opdatering fra TDC, klarmelder vi hermed fejlen som løst.

Vi vil fortsat være ekstra opmærksomme på stabiliteten af TDC's netværk og så skulle du, mod forventning, fortsat opleve udfordringer, anbefaler vi at genstarte mobilen.

Fejler det stadig, er du velkommen til at kontakte os på 86515151.

Vi beklager de gener det kan have medført.


Venlig hilsen
Flexfone Support
Posted Sep 21, 2022 - 08:13 CEST
Identified
Kære Bruger

TDC har desværre fortsat fejl i deres netværk.

Vi er i dialog med dem og de arbejder på at få problemet løst.

Vi beklager generne.

Venlig hilsen
Flexfone Support
Posted Sep 20, 2022 - 15:00 CEST
Monitoring
Kære bruger

TDC mener at have lavet en permanent løsning på udfordringen med manglende lyd og afbrudte kald på deres netværk.

Vi vil overvåge løsningen TDC har lavet på deres netværk til imorgen, inden vi laver en endelig klarmelding.

Hvis du, mod forventning, fortsat oplever problemer, kan du prøve at slukke og tænde din telefon.
Fejler det stadig, er du velkommen til at kontakte os på 86515151.

Vi beklager de gener det kan have medført.


Venlig hilsen
Flexfone Support
Posted Sep 20, 2022 - 14:33 CEST
Update
Kære bruger

TDC arbejder fortsat på en permanent løsning på udfordringen med manglende lyd og afbrudte kald på deres netværk.

De mener at have fundet og løst fejlen, men overvåger fortsat netværket og vi afventer derfor en endelig klarmelding fra TDC.

Ny status: Senest kl. 15:30

Venlig hilsen
Flexfone Support
Posted Sep 20, 2022 - 13:29 CEST
Update
Kære bruger

TDC arbejder fortsat på, at løse udfordringen med manglende lyd og afbrudte kald på deres netværk.

Ny status: Senest kl. 13:30

Venlig hilsen
Flexfone Support
Posted Sep 20, 2022 - 11:26 CEST
Identified
Kære bruger

TDC har gjort os opmærksomme på, at fejlen endnu ikke er løst for alle berørte, på trods af deres tidligere udmelding.

De fejlretter fortsat og vi sørger for, at holde jer løbende opdateret i sagen.

Ny status: Senest kl. 11:30

Vi beklager de gener det kan medføre.

Venlig hilsen
Flexfone Support
Posted Sep 20, 2022 - 09:57 CEST
This incident affected: Telefoni (Mobil).