Udfordringerne med kø-funktioner er nu løst og alt virker igen som det skal. Nogle kan opleve, at mobiler der var tilmeldt en kø inden fejlen opstod, skal logges på køen igen.
Hvis du, mod forventning, fortsat oplever udfordringer, er du velkommen til at kontakte os på 86515151 eller kundeservice@flexfone.dk
Vi beklager de gener det kan have medført.
Venlig hilsen Flexfone Support 86515151
Posted Oct 02, 2025 - 10:59 CEST
Update
Kære bruger
Vi arbejder fortsat på højtryk for at få løst udfordringerne nogle kan opleve på køerne.
Ny status: Senest kl. 11:00
Vi beklager de gener det kan medføre.
Venlig hilsen Flexfone Support 86515151
Posted Oct 02, 2025 - 09:59 CEST
Investigating
Kære bruger
Nogle kan i øjeblikket opleve, at kø-opsætning opfører sig underligt i forhold til valgte ringemønstre og prioriteter, samt at tilmeldte mobiler ikke ringer ved tilbudte kø-kald.
Vi er opmærksomme på udfordringen, og arbejder på højtryk for at få det løst.
Næste status: Senest kl. 10:00
Vi beklager de gener det kan medføre.
Venlig hilsen Flexfone Support 86515151
Posted Oct 02, 2025 - 08:43 CEST
This incident affected: Telefoni (PBX funktionalitet).