TDC har problemer med indgående og udgående mobilkald
Incident Report for Flexfone
Resolved
Kære bruger

Vores netværksleverandør TDC melder at fejlen med mobilopkald på deres netværk er løst.

Efter nøje overvågning, slutafmelder vi hermed fejlen.

Hvis du, mod forventning, fortsat oplever problemer, skal du genstarte din telefon.

Vi beklager de gener dette har medført.

Med venlig hilsen
Flexfone A/S
86515151
Posted Nov 17, 2021 - 15:00 CET
Monitoring
Kære bruger


TDC melder at fejlen med mobilopkald på TDC’s net er så godt som løst, dog med undtagelse af enkelte kald på 4G.

Hvis man fortsat oplever problemer, vil en genstart af mobilen løse problemet.

Vi overvåger fortsat nøje, men betragter problemet som værende løst.

Vi beklager de gener dette har medført.


Med venlig hilsen
Flexfone A/S
86515151
Posted Nov 17, 2021 - 13:26 CET
Identified
Kære bruger

TDC arbejder fortsat hårdt på at få udbedret fejlen med mobilopkald på TDC’s net og de melder at omfanget af fejlen er mindsket markant.

Derudover gør TDC opmærksom på, at man nu kan løse fejlen ved enten at genstarte sin mobil, eller slå Fly tilstand til og fra.

Vi gjorde tidligere opmærksom på, at nogle kan opleve at problemet kan afhjælpes ved at deaktivere VoLTE og/eller WiFi calling på deres mobil, mens denne fejl står på, så hvis den ovennævnte løsning fra TDC ikke løser problemet, kan man prøve dette.

Vi er stadig i løbende dialog med dem og sørger for at holde Jer opdateret.

Vi beklager de gener dette medfører.

Med venlig hilsen
Flexfone A/S
86515151
Posted Nov 17, 2021 - 11:14 CET
Update
Kære bruger


Fejlen med de periodiske problemer på mobilkald på TDC's net har deres højeste prioritet og TDC har også lavet en driftsmelding på fejlen.

Nogle kan opleve at problemet kan afhjælpes ved at deaktivere VoLTE og/eller WiFi calling på deres mobil, mens denne fejl står på.

Der arbejdes fortsat på højtryk hos TDC for at få fejlen løst og vi er samtidig i løbende dialog med dem, mens fejlen står på.

Vil sørge for at holde Jer løbende opdateret.


Vi beklager de gener dette medfører.


Med venlig hilsen
Flexfone A/S
86515151
Posted Nov 17, 2021 - 08:58 CET
Investigating
Kære bruger

Vi oplever i øjeblikket driftsmæssige fejl, som kan påvirke funktionaliteten på din Flexfone løsning.

Hvad er påvirket:
I øjeblikket kan der opleves periodiske problemer med at foretage mobil kald og modtage kald på mobiltelefonen.

Hvad gør vi:
Vi har fejlmeldt dette til TDC, og er i dialog med dem.

Vi beklager de gener I måtte opleve, og arbejder på højtryk for at få det løst.

Med venlig hilsen
Flexfone A/S
86515151
Posted Nov 17, 2021 - 07:51 CET
This incident affected: Telefoni (Mobil).